Taking Sales to a higher level

Taking Sales to a higher level

Pomagamo vam uveljaviti vaše strategije in doseči odlične prodajne rezultate.
Naše delo podrejamo osnovnemu cilju: uspešnejši prodaji naših strank

Naše delo podrejamo osnovnemu cilju: uspešnejši prodaji naših strank

Usmerjeni smo k implementaciji in merjenju rezultatov.
Izboljšujemo prodajno uspešnost

Izboljšujemo prodajno uspešnost

Mercuri International vas podpira pri doseganju visoke prodajne uspešnosti. Skupaj z vami opredelimo želene rezultate, oblikujemo najboljše rešitve in merimo donosnost naložbe.
Prodajni management - ključni dejavnik uspeha

Prodajni management - ključni dejavnik uspeha

Vaši prodajni managerji so ključni za prodajni uspeh podjetja. Mercuri International vam jih pomaga narediti vrhunske.

Taking Sales to a Higher Level

Članki

Članki

Ko prodajamo, poiščimo resnično vrednost

Ko prodajamo, poiščimo resnično vrednost

Ker so tržišča sodobnega časa visoko konkurenčna, stranke pa bolj informirane kot kadar koli poprej, je razlikovanje od drugih ponudnikov ključnega pomena. V tem prispevku bomo zato predstavili prednosti oblikovanja predlogov in ponudb »po meri«, ki temeljijo na vrednosti, specifični za posameznega kupca.

Preberi več
Coaching sales performance with joint visits

Coaching sales performance with joint visits

The joint client visit is one of the most powerful tools in the sales manager’s toolkit. The most effective sales managers make good use of this tool and the best sales organisations make sure that joint visits feature strongly in their sales strategy.

Preberi več
Več iz manj, je to sploh kredibilno?

Več iz manj, je to sploh kredibilno?

Od uspešnih timov, ki so prekosili še tako zahtevne cilje, se vedno pričakujejo še boljši rezultati. Pogosto menedžment zahteva več, brez da bi razkril, na kakšen način naj se ta več doseže. Po naših izkušnjah se to dogaja, ker tudi menedžment sam ni prepričan, kako.

Preberi več
»Delovanje prodaje v krizi« - mednarodna raziskava Mercuri International

»Delovanje prodaje v krizi« - mednarodna raziskava Mercuri International

/ Mercuri International, Junij 2010 /

Leto 2010 bo polno različnih izzivov, poleg tega pa bodo imele na odločanje vodstev podjetij velik vpliv tudi spremenjene tržne razmere.
Preberi več
Kako uspešno prodajno delovati v zaostrenih razmerah?

Kako uspešno prodajno delovati v zaostrenih razmerah?

/ Mercuri International, Avgust 2010 /

Močno povečanje ponudbe, globalizacija in poplave informacij so spremenili nakupno ravnanje kupcev. Postali so vse zahtevnejši; zahtevaj luno in računaj na Stockholmski sindrom, je postalo vodilo njihovega ravnanja.
Preberi več
Zakaj stranke odhajajo?

Zakaj stranke odhajajo?

/ Mercuri International, Avgust 2010 /

Štirje prijemi, ki nam pomagajo obdržati stranke

»Včasih nas privlačijo vznemirljive, nove prodajne možnosti, medtem ko prave prioritete najdemo mnogo bližje doma«“Pogovarjali smo se, a so vseeno odšli! Odl..

Preberi več
Pomembna sta prenos znanja in razvoj veščin

Pomembna sta prenos znanja in razvoj veščin

/ Vir: Časnik Finance 167/2010 z dne 30.8.10 /

E-izobraževanje se sicer uveljavlja kot cenejše in časovno prilagodljivejše, vendar ima tudi nekaj pomanjkljivosti. Ena izmed rešitev je uvedba kombiniranega učenja (Blended learning).
Preberi več
Hiperuspešni prodajni timi - kako jim uspe?

Hiperuspešni prodajni timi - kako jim uspe?

/ Mercuri International, maj 2008 /

Najboljši prodajni timi se ponašajo z vrhunskimi rezultati – in jih znajo redno dosegati. Namen tega članka je preučiti, kaj ustvarja uspešen prodajni tim, in vam pokazati metode, ki jih boste lahko koristno uporabili v svojem podjetju.
Preberi več
Si upate ignorirati kombinirano učenje?

Si upate ignorirati kombinirano učenje?

/ Mercuri International, maj 2008 /

V času nove ekonomije se podjetja soočajo z vedno novimi izzivi. Hitro naraščajoča konkurenca na globalnih trgih, krčenje virov znotraj podjetja, hitre spremembe tehnologije in vprašanje, kako najti in obdržati talentirane in izurjene kadre so le nekateri izm..
Preberi več
Kako stalnim strankam prodati več

Kako stalnim strankam prodati več

Zaradi propada pomembnih naročnikov ni potrebe, da vaši prihodki precej upadejo. Na hitro je po besedah podjetnikov težko najti nove poslovne partnerje, lažje je splesti tesnejše vezi z že pridobljenimi in jim prodati več izdelkov. Kako to storiti?

...

Preberi več
Kako do odličnosti pri prodaji

Kako do odličnosti pri prodaji

Rast prihodkov oziroma v kriznih časih stabilnost prihodkov iz prodaje, dobičkonosnost prodaje, visoka raven zadovoljstva kupcev, ki se kaže v visoki stopnji njihove zvestobe, in povečanje zadovoljstva zaposlenih.

...

Vir: Finance, 22.

Preberi več
Kako do prepričljivega prodajnega nastopa

Kako do prepričljivega prodajnega nastopa

Eden izmed ključev za čim boljši nastop je samozavest. Jože Urh iz Mercuri International pravi: »Samozavest nastopajočega pomeni pozitivno vrednoto in pripomore k doseganju cilja nastopa.« Toda samozavest ni vse.

Preberi več
Prodajna akademija MSIN

Prodajna akademija MSIN

Medpodjetniški izobraževalni program za izboljšanje učinkovitosti prodaje - Za vzpostavitev doslednega pristopa pri vodenju prodaje, ki ga želijo izvajati v vseh podjetjih skupine MSIN, so jeseni 2012 kot strateškega partnerja izbrali podjetje Mercuri International.

Preberi več