Taking Sales to a higher level

Taking Sales to a higher level

Pomagamo vam uveljaviti vaše strategije in doseči odlične prodajne rezultate.
Naše delo podrejamo osnovnemu cilju: uspešnejši prodaji naših strank

Naše delo podrejamo osnovnemu cilju: uspešnejši prodaji naših strank

Usmerjeni smo k implementaciji in merjenju rezultatov.
Izboljšujemo prodajno uspešnost

Izboljšujemo prodajno uspešnost

Mercuri International vas podpira pri doseganju visoke prodajne uspešnosti. Skupaj z vami opredelimo želene rezultate, oblikujemo najboljše rešitve in merimo donosnost naložbe.
Prodajni management - ključni dejavnik uspeha

Prodajni management - ključni dejavnik uspeha

Vaši prodajni managerji so ključni za prodajni uspeh podjetja. Mercuri International vam jih pomaga narediti vrhunske.

Taking Sales to a Higher Level

Članki

Članki

Čas je, da postanete prodajnik tretjega tisočletja

Čas je, da postanete prodajnik tretjega tisočletja

Prodaja se je tekom časa nenehno razvijala in prilagajala, da bi zadovoljila spreminjajoče se potrebe posameznih generacij. Zdaj je prišel čas za nov val sprememb. Vendar za razliko od prej to ni več postopni razvoj, temveč nenadna preobrazba.

Preberi več
Globalna raziskava razkriva skrivnosti prodajne odličnosti

Globalna raziskava razkriva skrivnosti prodajne odličnosti

Mercuri International, največje svetovalno podjetje na področju prodajne uspešnosti v svetovnem merilu, je objavilo ugotovitve najnovejše globalne raziskave - Prodajna odličnost 2017.

Preberi več
Tehnična usposobljenost in prodajni »talent«

Tehnična usposobljenost in prodajni »talent«

Ian Harvey iz podjetja Mercuri International razkriva, kako hkrati zagotoviti strokovno znanje in prodajne spretnosti vaše prodajne ekipe.Vam to zveni znano?»Naše podjetje prodaja tehnično precej zapletene in kompleksne izdelke z dolgimi prodajnimi cikli.

Preberi več
Kako ostajati v nenehnem stiku s strankami, ne da bi bili pri tem vsiljivi?

Kako ostajati v nenehnem stiku s strankami, ne da bi bili pri tem vsiljivi?

Zakaj je to tako pomembno? V odnosu strank do svojih dobaviteljev oziroma ponudnikov se da prepoznati nekaj osnovnih trendov. Nekatere stranke so morda zelo zaposlene in nimajo časa ali osredotočenosti, da bi razmišljale o čem drugem. Druge dejansko nimajo potrebe po tem, kar trenutno ponujate (a morda se bo to v prihodnje spremenilo).

Preberi več
Ko prodajamo, poiščimo resnično vrednost

Ko prodajamo, poiščimo resnično vrednost

Ker so tržišča sodobnega časa visoko konkurenčna, stranke pa bolj informirane kot kadar koli poprej, je razlikovanje od drugih ponudnikov ključnega pomena. V tem prispevku bomo zato predstavili prednosti oblikovanja predlogov in ponudb »po meri«, ki temeljijo na vrednosti, specifični za posameznega kupca.

Preberi več
Zakaj je sistematičen projektni menedžment pomemben?

Zakaj je sistematičen projektni menedžment pomemben?

Nekoč je obstajalo podjetje, ki se je ukvarjalo s predelavo in prodajo mesnih izdelkov. Menedžerjem podjetja so zastavili izziv, naj ugotovijo, koliko projektov za razvoj novih izdelkov trenutno poteka v njihovem podjetju. Ti so zadevo preučili in rezultat je bil osupljiv - število se je merilo v stotinah.

Preberi več
Pipeline - prodajni lijak: ni razloga za paniko

Pipeline - prodajni lijak: ni razloga za paniko

Za profesionalno izpeljan prodajni postopek je nujen pristop k spremljanju prodaje. To podjetjem olajša načrtovanje varne prihodnosti. Uspešnost takšnega spremljanja je v veliki meri odvisna od tega, kako ga uvedemo.

Preberi več
Vodenje ključnih kupcev - Jasna slika je ključ do uspeha

Vodenje ključnih kupcev - Jasna slika je ključ do uspeha

Uspeh pri delu s pomembnimi kupci je v veliki meri odvisen od tega, kako dobro jih poznate.Zakaj je način vodenja ključnih kupcev pogosto neustrezen?Vodenje ključnih kupcev je bila dolga leta ena temeljnih prioritet številnih podjetij, kljub temu pa so mnogi še vedno nezadovoljni z rezultati.

Preberi več
Priložnosti in izzivi za upravljanje prodaje

Priložnosti in izzivi za upravljanje prodaje

Zaradi nestanovitnosti sodobnega poslovnega okolja so postali izzivi, s katerimi se soočajo podjetja in prodajni menedžerji, še toliko očitnejši. Kako zagotoviti rast našega podjetja, ko trg ne raste? Kako spremeniti vedenje strank? Je naša trenutna segmentacija strank ustrezna? Lahko ponudimo kaj novega, ali so ob..

Preberi več
Vodenje ključnih kupcev - Naloga vodilnega menedžmenta

Vodenje ključnih kupcev - Naloga vodilnega menedžmenta

Pogovori s strankami kažejo, da se podjetja pogosto soočajo z notranjimi konflikti, še posebej kar se tiče pričakovanj, vezanih na vodenje ključnih kupcev. Domala vsa podjetja se znajdejo pred pomembnim vprašanjem, kako vzpostaviti ravnovesje med dolgoročnimi naložbami v odnose s strankami (customer care) z željo po dosegan..

Preberi več
Coaching sales performance with joint visits

Coaching sales performance with joint visits

The joint client visit is one of the most powerful tools in the sales manager’s toolkit. The most effective sales managers make good use of this tool and the best sales organisations make sure that joint visits feature strongly in their sales strategy.

Preberi več
Več iz manj, je to sploh kredibilno?

Več iz manj, je to sploh kredibilno?

Od uspešnih timov, ki so prekosili še tako zahtevne cilje, se vedno pričakujejo še boljši rezultati. Pogosto menedžment zahteva več, brez da bi razkril, na kakšen način naj se ta več doseže. Po naših izkušnjah se to dogaja, ker tudi menedžment sam ni prepričan, kako.

Preberi več
»Delovanje prodaje v krizi« - mednarodna raziskava Mercuri International

»Delovanje prodaje v krizi« - mednarodna raziskava Mercuri International

/ Mercuri International, Junij 2010 /

Leto 2010 bo polno različnih izzivov, poleg tega pa bodo imele na odločanje vodstev podjetij velik vpliv tudi spremenjene tržne razmere.
Preberi več
Kako uspešno prodajno delovati v zaostrenih razmerah?

Kako uspešno prodajno delovati v zaostrenih razmerah?

/ Mercuri International, Avgust 2010 /

Močno povečanje ponudbe, globalizacija in poplave informacij so spremenili nakupno ravnanje kupcev. Postali so vse zahtevnejši; zahtevaj luno in računaj na Stockholmski sindrom, je postalo vodilo njihovega ravnanja.
Preberi več
Zakaj stranke odhajajo?

Zakaj stranke odhajajo?

/ Mercuri International, Avgust 2010 /

Štirje prijemi, ki nam pomagajo obdržati stranke

»Včasih nas privlačijo vznemirljive, nove prodajne možnosti, medtem ko prave prioritete najdemo mnogo bližje doma«“Pogovarjali smo se, a so vseeno odšli! Odl..

Preberi več
Pomembna sta prenos znanja in razvoj veščin

Pomembna sta prenos znanja in razvoj veščin

/ Vir: Časnik Finance 167/2010 z dne 30.8.10 /

E-izobraževanje se sicer uveljavlja kot cenejše in časovno prilagodljivejše, vendar ima tudi nekaj pomanjkljivosti. Ena izmed rešitev je uvedba kombiniranega učenja (Blended learning).
Preberi več
Hiperuspešni prodajni timi - kako jim uspe?

Hiperuspešni prodajni timi - kako jim uspe?

/ Mercuri International, maj 2008 /

Najboljši prodajni timi se ponašajo z vrhunskimi rezultati – in jih znajo redno dosegati. Namen tega članka je preučiti, kaj ustvarja uspešen prodajni tim, in vam pokazati metode, ki jih boste lahko koristno uporabili v svojem podjetju.
Preberi več
Si upate ignorirati kombinirano učenje?

Si upate ignorirati kombinirano učenje?

/ Mercuri International, maj 2008 /

V času nove ekonomije se podjetja soočajo z vedno novimi izzivi. Hitro naraščajoča konkurenca na globalnih trgih, krčenje virov znotraj podjetja, hitre spremembe tehnologije in vprašanje, kako najti in obdržati talentirane in izurjene kadre so le nekateri izm..
Preberi več
Kako stalnim strankam prodati več

Kako stalnim strankam prodati več

Zaradi propada pomembnih naročnikov ni potrebe, da vaši prihodki precej upadejo. Na hitro je po besedah podjetnikov težko najti nove poslovne partnerje, lažje je splesti tesnejše vezi z že pridobljenimi in jim prodati več izdelkov. Kako to storiti?

...

Preberi več
Kako do odličnosti pri prodaji

Kako do odličnosti pri prodaji

Rast prihodkov oziroma v kriznih časih stabilnost prihodkov iz prodaje, dobičkonosnost prodaje, visoka raven zadovoljstva kupcev, ki se kaže v visoki stopnji njihove zvestobe, in povečanje zadovoljstva zaposlenih.

...

Vir: Finance, 22.

Preberi več
Kako do prepričljivega prodajnega nastopa

Kako do prepričljivega prodajnega nastopa

Eden izmed ključev za čim boljši nastop je samozavest. Jože Urh iz Mercuri International pravi: »Samozavest nastopajočega pomeni pozitivno vrednoto in pripomore k doseganju cilja nastopa.« Toda samozavest ni vse.

Preberi več
Prodajna akademija MSIN

Prodajna akademija MSIN

Medpodjetniški izobraževalni program za izboljšanje učinkovitosti prodaje - Za vzpostavitev doslednega pristopa pri vodenju prodaje, ki ga želijo izvajati v vseh podjetjih skupine MSIN, so jeseni 2012 kot strateškega partnerja izbrali podjetje Mercuri International.

Preberi več