Taking Sales to a higher level

Taking Sales to a higher level

Pomagamo vam uveljaviti vaše strategije in doseči odlične prodajne rezultate.
Naše delo podrejamo osnovnemu cilju: uspešnejši prodaji naših strank

Naše delo podrejamo osnovnemu cilju: uspešnejši prodaji naših strank

Usmerjeni smo k implementaciji in merjenju rezultatov.
Izboljšujemo prodajno uspešnost

Izboljšujemo prodajno uspešnost

Mercuri International vas podpira pri doseganju visoke prodajne uspešnosti. Skupaj z vami opredelimo želene rezultate, oblikujemo najboljše rešitve in merimo donosnost naložbe.
Prodajni management - ključni dejavnik uspeha

Prodajni management - ključni dejavnik uspeha

Vaši prodajni managerji so ključni za prodajni uspeh podjetja. Mercuri International vam jih pomaga narediti vrhunske.

Taking Sales to a Higher Level

Bele knjige

Bele knjige

Uspešna prodaja s pomočjo družbenih omrežij

Uspešna prodaja s pomočjo družbenih omrežij

V pisarni vlada tišina. Prodajniki, zamaknjeni v računalniške zaslone, sedijo za svojimi mizami in z veliko zbranostjo tipkajo. Prodajni manager se smehljaje sprehaja med zaposlenimi, nato preveri CRM in opazi, da noben od njegovih sodelavcev danes nima prodajnega obiska, kar pomeni, da bodo vsi v pisarni.
Preberi več
Katere so skrivnosti prodajne odličnosti?

Katere so skrivnosti prodajne odličnosti?

Se pogosto sprašujete:

Zakaj so nekatera podjetja odlična v prodaji? Kaj spodbuja njihov uspeh ne glede na panogo, velikost ali gospodarske razmere? Ali njihove zgodbe ponujajo vpoglede, ki lahko pomagajo ponoviti njihov uspeh?

Ali je prodajna odločnost posledica strategije, procesa, strukture ali ljudi? Enega od teh? Nek..

Preberi več
Sistematični projektni management

Sistematični projektni management

Če podjetje nima modela projektnega managementa (ali ga ne uporablja), potem majhni problemi rastejo in postanejo veliki (učinek domin). Brez ustreznega orodja je namreč težko popraviti ali prilagoditi začrtano smer.

Preberi več
Vodenje prodaje v praksi: Kako naj “količina, smer & kakovost” delujejo

Vodenje prodaje v praksi: Kako naj “količina, smer & kakovost” delujejo

Upravljajte z aktivnostmi, ki prinašajo rezultate “Cilji niso usoda - so usmeritev. Niso ukazi - so zaveza. Ne določajo prihodnosti - so sredstva mobilizacije poslovne energije in virov, za ustvarjanje zgodovine.

Preberi več
Prodaja top managementu - Skrbniki strank in izvršni direktorji

Prodaja top managementu - Skrbniki strank in izvršni direktorji

V tokratni Beli knjigi se bomo skušali dotakniti izzivov in zahtevnosti, ki se pojavljajo pri delu s top managerji. To je še posebno pomemben izziv, ko je na prodajni strani skrbnik strank soočen z nivojem, veliko višjim od njega samega, kar je svojevrsten oseben, profesionalen ali psiholo&scaro..

Preberi več
Kako narediti največ z razpoložljivim časom v prodaji

Kako narediti največ z razpoložljivim časom v prodaji

Ne glede na tip prodajnega managementa, v katerem delate, je učinkovitost pomembna. Izkoristiti kar se da največ od omejenega časa in hkrati opravljati dobro delo, je ključnega pomena za napredovanje! Če prisluhnete mnogim prodajnim managerjem - ne glede na specifiko dela, njihovega kulturnega ozadja ali ge..

Preberi več
Is there a Future for Medical Reps?

Is there a Future for Medical Reps?

What makes the sales rep efficient,effective and worthwhile?

CHANGING ENVIRONMENT

Like in sales, jobs and job descriptions are changing over time.

Preberi več
Študija Mercuri International o prihodnosti prodaje na terenu

Študija Mercuri International o prihodnosti prodaje na terenu

9 od 10 vodij prodaje meni, da je vse pomembneje razlikovati prodajne pristope in procese glede na različne segmente kupcev.Mercuri International je pred kratkim izvedla globalno raziskavo med generalnimi direktorji, prodajnimi direktorji in vodji prodaje, v zvezi s položajem prodaje na terenu. Odzvalo se je 2.

Preberi več
Key Account Management is (also) a Top Management issue

Key Account Management is (also) a Top Management issue

Companies often face internal conflicts when it comes to the expectations on Key Account Management and on Key Account Managers. One issue is how to balance long term investment in customer care with the need for meeting quarterly objectives? This paper explores this question further.

Preberi več
No Need for Panic in the Sales Funnel

No Need for Panic in the Sales Funnel

A professional sales process requires a delicate approach to sales control. This makes it easier for companies to plan a secure future. The success of such sales controls mainly depends on the way they are introduced. The future success of a sales rep depends on the quality of the early sales funnel phases.

Preberi več
Usmerjanje prodaje - Priložnosti in izzivi za upravljanje prodaje

Usmerjanje prodaje - Priložnosti in izzivi za upravljanje prodaje

Trenutni pretresi v poslovanju izpostavljajo izzive za podjetja in prodajni management. Kako zagotoviti rast našega podjetja kadar trg ne raste? Kako spremeniti vedenje strank? Je naša trenutna segmentacija strank zanesljiva? Lahko ponudimo kaj novega ali so obstoječi produkti in rešitve dovolj?..

Preberi več
Zakaj KAM spodleti

Zakaj KAM spodleti

Vodenje ključnih kupcev je zapletena naloga. Zahteva predanost in predvsem dobro pripravo. Predstavljamo 20 načinov, kako najbolje izkoristiti poslovni odnos z vašimi ključnimi kupci.

Preberi več
Cilji in izzivi prodajnih managerjev v 2014

Cilji in izzivi prodajnih managerjev v 2014

Najpomembnejših 10 prodajnih ciljev v letu 2013 in 2014 - V letu 2013 smo v Mercuriju izvedli raziskavo, v kateri smo vodstva prodaj povprašali po njihovih ciljih in izzivih v prihodnjem obdobju. Raziskava, ki smo jo poimenovali “Optimizacija prodajne učinkovitosti” oz.

Preberi več
Izboljšanje prodajnih rezultatov s pomočjo posrednikov

Izboljšanje prodajnih rezultatov s pomočjo posrednikov

Kdaj prodajamo preko posrednikov?

Mnogotera podjetja se odločijo svoje produkte ali storitve prodajati brez lastne močne prodajne ekipe. Logičen sklep, do katerega pridejo je, da uporabijo druge prodajne kanale ali drugačno obliko nastopa na končnih trgih.

Preberi več
Prodajna učinkovitost - Ponavljajoča se matematična formula?

Prodajna učinkovitost - Ponavljajoča se matematična formula?

Od uspešnih timov, ki so prekosili še tako zahtevne cilje, se vedno pričakujejo še boljši rezultati. Pogosto management zahteva več, brez da bi razkril, na kakšen način naj se ta več doseže.

Preberi več
Se poslužujete platformskega načina razmišljanja?

Se poslužujete platformskega načina razmišljanja?

Platformsko razmišljanje (PR) je pristop k načrtovanju prodaje in pogajalskim aktivnostim določenega prodajnega managerja ali celotnega prodajnega tima. Namen tovrstnega pristopa je povečanje osebne ali timske učinkovitosti.

Preberi več
Spreminjajoče se okolje prodajnega managerja

Spreminjajoče se okolje prodajnega managerja

V Mercuri International imajo najboljši prodajniki mešanico kompetenc s področij projekcijske, asertivne prodaje - izžarevajo samozavest ter svetovalne prodaje - sposobnost predstavitve kot prijateljskega strokovnjaka.

Preberi več
Zakaj je upravljanje s priložnostmi pomembno

Zakaj je upravljanje s priložnostmi pomembno

Mnogo organizacij si v današnjem času želi izboljšati stopnjo uspešnosti pri pretvorbi velikih priložnosti v naročila. Zakaj? Ker s pojmom upravljanje priložnosti razumejo, da ob njihovi izgubi tvegajo veliko količino zaslužka ali dobička, lahko pa gre za tveganje izgube strateškeg..

Preberi več
Sales Excellence Study 2012

Sales Excellence Study 2012

Pričujoča bela knjiga predstavlja različne posamične ugotovitve iz študije Prodajna odličnost 2012, ki jo je opravilo podjetje Mercuri International.

O raziskavi

Globalna raziskava Prodajna odličnost 2012 podjetja  Mercuri Int..

Preberi več
Ali je inovativnost posledica ustreznega vodenja?

Ali je inovativnost posledica ustreznega vodenja?

Inovativnost je tista nenehna dejavnost podjetij, ki teče vzporedno z vsemi drugimi v podjetju. Je pa edina ključ do dolgoročnega preživetja, saj medsebojno povezuje trg, zaposlene in ustvarjalnost v zadovoljno celoto.

Preberi več
KAM Excellence - Preživijo le najmočnejši

KAM Excellence - Preživijo le najmočnejši

V času, ko postaja oskrba s storitvami in produkti vse bolj centralizirana, pomeni pridobivanje poslov vse ali nič. Vzpostavljanje trdnih odnosov s svojimi najpomembnejšimi kupci je tista skrivnost, ki v teh težkih razmerah omogoča donosnost poslovanja.

Preberi več